Հայոց լեզու

Մի մարդ գնում է և տեսնում, որ մի ուրիշ մարդ իր կնոջ հետ քնած է։ Դուռը բացում է, դռան շեմքին կանգնում։ Կնոջ սիրտը տանջում է, ասում է․

— Այ մարդ,  ինչու ես շեմքին կանգնել, քեզ մեռնեմ։

Մարդը ասում է․

— Ի՞նչ անեմ ա՛յ կին, որ ամեն շան տղա իր տեղը քնի, ես էլ իմ տեղը կքնեմ։

Автор: Գեղամ Մարգարյան

Ողջույն, ես Գեղամն եմ: Ծնվել եմ 2007 թվականին, 15 տարեկան եմ: Սովորում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի քոլեջում: Սիրում եմ այն ամենն, ինչ առնչվում է համակարգչին: Սիրում եմ համեղ պատրաստել և ուտել: Դպրոցում իմ ամենասիրելի առարկան եղել է մաթեմատիկան: Ազատ տիրապետում եմ ռուսերենին: Շատ եմ սիրում դիտել ֆիլմեր, հումորային հաղորդումներ: Շատ եմ սիրում լողալ և բավականին երկար ժամանակ զբաղվել եմ լողով: Ազատ ժամանակ ֆիլմեր եմ դիտում և ուսումնասիրում համակարգչային ծրագրեր:

Оставьте комментарий