Հայոց լեզու

1. Բառերը գրիր միասին, գծիկով կամ առանձին

Ճյուղից ճյուղ, երկրեերկիր, ոտից գլուխ, աջ ու ձախ, ուր որ է, շուրջբոլորը, հօդս ցնդել, ուրախ-զվարդ, կտրել-անցնել, տալ-առնել։

2. Տրված բառերի դիմաց գրիր հնչյունափոխված բաղադրիչի անհնչյունափոխ ձևը

Ուղեցիր – ուղի

Որդյակ – որդի

Հուսավառ – հույս

Բքախեղդ – բուք

Ալրաթաթախ – ալյուր

Կապտորակ – կապույտ

Սրընթաց – սուր

Երաժշտություն – երաժիշտ

Սննդարար – սնունդ

Նրբերշիկ – նուրբ

Կիսաշրջան – կես, շուրջ

Լրատու – լուր

Ձնեմարդ – ձյուն

Արնագույն – արյուն

3. Նախադասություները ամբողջացրու

Թեթև քամին պոկում էր ծառի տերևները և դեն նետում։

Այդ օրը նա երկրորդ անգամ է փորձում նայել այս ֆիլմը։

Ես պարտավոր էի օգնել նրան պատրաստել դասերը

Նա հավաքին չէր մասնակցում, որովհետև նա քաղաքում չէր։

Автор: Գեղամ Մարգարյան

Ողջույն, ես Գեղամն եմ: Ծնվել եմ 2007 թվականին, 15 տարեկան եմ: Սովորում եմ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի քոլեջում: Սիրում եմ այն ամենն, ինչ առնչվում է համակարգչին: Սիրում եմ համեղ պատրաստել և ուտել: Դպրոցում իմ ամենասիրելի առարկան եղել է մաթեմատիկան: Ազատ տիրապետում եմ ռուսերենին: Շատ եմ սիրում դիտել ֆիլմեր, հումորային հաղորդումներ: Շատ եմ սիրում լողալ և բավականին երկար ժամանակ զբաղվել եմ լողով: Ազատ ժամանակ ֆիլմեր եմ դիտում և ուսումնասիրում համակարգչային ծրագրեր:

Оставьте комментарий