1. Բառերը գրիր միասին, գծիկով կամ առանձին
Ճյուղից ճյուղ, երկրեերկիր, ոտից գլուխ, աջ ու ձախ, ուր որ է, շուրջբոլորը, հօդս ցնդել, ուրախ-զվարդ, կտրել-անցնել, տալ-առնել։
2. Տրված բառերի դիմաց գրիր հնչյունափոխված բաղադրիչի անհնչյունափոխ ձևը
Ուղեցիր – ուղի
Որդյակ – որդի
Հուսավառ – հույս
Բքախեղդ – բուք
Ալրաթաթախ – ալյուր
Կապտորակ – կապույտ
Սրընթաց – սուր
Երաժշտություն – երաժիշտ
Սննդարար – սնունդ
Նրբերշիկ – նուրբ
Կիսաշրջան – կես, շուրջ
Լրատու – լուր
Ձնեմարդ – ձյուն
Արնագույն – արյուն
3. Նախադասություները ամբողջացրու
Թեթև քամին պոկում էր ծառի տերևները և դեն նետում։
Այդ օրը նա երկրորդ անգամ է փորձում նայել այս ֆիլմը։
Ես պարտավոր էի օգնել նրան պատրաստել դասերը
Նա հավաքին չէր մասնակցում, որովհետև նա քաղաքում չէր։